i love you shendyq...

biarkanlah perasaanku ini mengalir seperti air yang mengalir.ku harap kita bisa bersatu hingga DIA memisahkan kita berdua

MySpace Angel Graphics from SuperPimper.com
MySpace Angel Graphics

12.10.10

......

Belum bisa nulis apa2..jadinya ya...
cuma bikin album dulu disini...
entar lo dah punya inisiatif yang laen...
baru aku tulis di blog kesayangan aku ini........
bingung juga aku mo Blog apa........
aku lagi belajar nih......buat....
ini......
e... belum 1 jam udah lupa cara bikinnya...
maklum.....orang awam kayak aku nih....
jangan di ketawain ya....( :(? apa yang mo di ketwain..? )
ya semuanya......

2 komentar:

  1. Selamat siang. Sebelumnya mohon maaf kerna aku enggak bisa ngomok bahasa indonesia. Jadi aku akan terangkan dalam bahasa malaysia yer.

    Kamu ada ningalin komen di blog ku, minta di ajarin cara menggunakan http://www.digiscrapdepot.com/freebies/

    Jadi begini ya, untuk permulaan ini, kamu boleh sahaja menggunakan quickpage yang memang udah sedia ada. Cuma masukin photonya sajer. Boleh click disini http://www.digiscrapdepot.com/freebies/quickpage/19.aspx

    pilih sahaja mana yg kamu suka dan download kedalam kamputer kamu. kemudian, kamu perlu ada software photoshop untuk masukin photo mu didalam page tersebut. faham? Jika masih belum jelas, boleh sahaja tanyai aku...

    BalasHapus